+420 724 888 180   Po - Pá 8:00 - 16:00

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

 

1. Všeobecná ustanovení

  • Zde uvedené obchodní podmínky vymezují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím internetového obchodu www.nabytek-pegas.cz , které jsou pro obě strany závazné.

 

2. Objednání zboží

  • Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká formálním potvrzením objednávky prodávajícím.
  • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem jako například písemně nebo telefonicky.
  • Objednávka se považuje za neplatnou v případě, že kupující tuto autorizaci požadovaným způsobem provést odmítne.
  • Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě chyby při typování ceny.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit cenu.
  • Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky internetového obchodu www.nabytek-pegas.cz kupující dává souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů a jeho nákupech od potvrzení objednávky prodávajícím začíná dodací lhůta.
  • Cena zboží je bez dekorací, spotřebičů, pevného vybavení interiérů.

 

3. Ceny a platby

  • Doprava před dům po celé ČR :
  •   u objednávky do  5000,- kč : - 290,-kč doprava, balné a manipulační poplatek  
  •   u objednávky nad 5000,- kč: - 490,-kč doprava, balné a manipulační  poplatek
  •   u objednávky nad 25000,- kč: - Zdarma - doprava, balné a manipulační  poplatek (neplatí u sedaček z důvodu prostorové náročnosti)
  •   osobní odběr v Ostravě Hrabové (areál Tajga po předchozí domluvě 774 829 868) : Zdarma
  •   dobírečné 35 kč (platba převodem, kartou on-line a splátkový prodej Zdarma)
  • -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Vzorníky zasíláme od 1.1.2020 na dobírku 500,- kč ke klientům, po výběru můžou být vráceny klientem také na dobírku 500,- kč, či při dodání zboží, kde bude tato částka odečtena, a klient ušetří cestu na poštu.
  • Doprava, pokud zboží již bude vezeno (nakládá se minimálně den předem, kdy je klient kontaktován telefonicky a pokud se nedovoláme je zasílána SMS) bude účtováno znova, z důvodu zmařené dopravy, následného překládání řidičem, aby se dostal k následujícímu zboží, které je založeno a potřebné zbytečné vykládky.
  • Ceny uvedené na webových stránkách www.nabytek-pegas.cz jsou platné v okamžiku objednání.
  • Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti v prodejně prodávajícího nebo řidiči.
  • Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.
  • Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak.
  • V případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající neprodleně vrátí plnění, zálohu zákazníkovi dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (převodem, poštovním převodem).
  • V případě klientských objednávek a jejich vychystávání , může být účtován storno poplatek ve výši 10%, pokud bude objednávka stornována klientem, po jejím naskladnění od dodavatelů na náš sklad z důvodů vzniklých nákladů s uskladněním a realizací této objednávky.
  • Pokud u zboží je uvedena nulová cena, či jeví nezvykle nízkou cenu, vyhrazujeme si možnost objednávku nerealizovat, či případně se jedná o chybu importu cen. 

 

4. Cena komunikace

  • Cena komunikace při volání klientem na naši linku je cena tarifu klienta. Žádné poplatky nejsou účtovány

 

Způsoby úhrady zboží:

 

1. Převodem na účet:

  • Při platbě převodem na účet Vám nejprve vystavíme proforma fakturu, kterou Vám zašleme mailem.
  • Proforma faktura bude obsahovat veškeré iniciály a číslo účtu, na který uhradíte danou částku.
  • Klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby či objemnějšího charakteru, požádán o zálohu ve výši 20-30 procent z důvodu jejího individuálního vychystání, ve výrobě ve specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání, či objemnějšího zboží pro přepravu.
  • Tímto se jedná o smlouvu o dílo.

 

2. Platba hotově při převzetí zboží:

  • Při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.

 

3. Platba kartou při převzetí zboží:

  • Při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.

 

4. Platba kartou po zadání objednávky:

  • Platba kartou ihned po odeslání objednávky přes platební bránu.

  

5. Koupě zboží na splátky

  • internetový obchod www.nabytek-pegas.cz nabízí koupi zboží na splátky od společnosti Cetelem.

 

5. Záruka

  • Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li v on - line katalogu na webových stránkách www.nabytek-pegas.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců.
  • Pokud je zboží kupováno na firmu, záruka je 6 měsíců.
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami.
  • Při zjištění závad na nábytku, prosíme tento nábytek nemontovat - z důvodu možnosti reklamovat jednotlivé díly.
  • Místem uplatnění reklamace je viz. kontakty Václavovice, Vratimovská 618, 739 35

 

6. Vrácení zboží

  • Spotřebitel má právo podle Občanského zákoníku č. 40/1964 sbírky v aktuálním znění ustanovení § 53 odst. 7 a 10 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
  • Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum obdržení).
  • Před odesláním na naší adresu prosíme o zaslání (emailem či faxem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky.
  • Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete nám tímto zkvalitnit naše služby, děkujeme za pochopení.
  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením.
  • Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání.
  • V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
  • Prodávající uplatní právo na nutné náklady, zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
  • U zboží, které je zadáváno do výroby v provedení dle požadavku klinta: např barva, specifické rozměry, provedení strany výrobku, potahový materiál či jiné, se při zrušení objednávky klientovi vyúčtují již realizované náklady spojené s realizací objednávky či stáhnou ze zaslané zálohy.
  • Také u zboží, které takto bylo klientovi vyráběno na zakázku u výrobce a je již dodáno, se nevztahuje možnost vrácení peněz dle Občanského zákoníku §53, odstavce 8, bodu C, kdy se bere za to, že se jedná při koupi, o sjednání smlouvy na dílo, jakožto dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • V případě již smontovaného či použitého zboží je prodávající oprávněn kupujícímu ponížit vrácenou částku za zboží, jelikož vrácené zboží již nelze považovat za nové v původním stavu.
  • Zboží u kterého si zákazník objedná montáž naší společnosti již nelze vrátit ve 14-ti denní lhůtě, jelikož se jedná o smlouvu o dílo.
  • Dle paragrafu 1832 O.Z. informujeme, že dle odst.:(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečných odkladů, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal.
  • Informace k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů: mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozic i potřebné informace o alternativním postupu, kterým může spotřebitel spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů najdete na internetové adrese České obchodní inspekce:www.coi.cz
  • Při odstoupení po 14 dnech si vyhrazujeme právo zboží nepřevzít či v případě individuálního souhlasu, částku krátit z důvodu kontroly stavu zboží a jeho kompletnosti, čas s převzetím zboží, jeho opětovné zaskladnění a potřebné další práce.
  • Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah, stěn, nosnost podlah a stěn, vlhkost atd.).
  • Vrácení zboží na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny odesílateli.
 

7. Zboží

  • Potahové látky a barevné odstíny dřevěného nábytku se mohou lišit od skutečnosti (vlivem technických důvodu, nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.).
  • Prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu a dřeva v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.
  • Také při dvou dodávkách stejného barevného odstínu, různě v čase se může stát, že vlivem jiné šarže materiálů může být rozdíl v barvách a struktuře, což není možné ovlivnit a také reklamovat. 
  • Foto zboží je ilustrační a výrobce si vyhrazuje právo na modifikaci zboží
  • Dekorace není součástí výrobku.
  • Povolená tolerance rozměrů nábytku +-5%.

 

8. Informační oznámení (EET)

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu doklad o prodeji zboží.
  • Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

 

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
  • Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.
  • odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán.
  • Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262, odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením § 409 a následujícím.
  • Termíny realizace uváděné u zboží jsou pouze informativního charakteru a jsou upřesňovány telefonicky (na přání je termín potvrzen písemně) a nejsou závazné, protože dostupnosti u momentálně 15000 položek a mnoha výrobců a dodavatelů se průběžně mohou měnit a není reálné je vždy zajistit.
  • Zboží , u kterého je uváděno, že je skladem, může být i na externích skladech u dodavatelů .
  • Klient nemůže reklamovat věci, které neuvádíme a pouze si dané informace vyvozuje (např. u zboží je uváděn barevný odstín s názvem stříbrný či stříbrná, neznamená že je ze stříbra , atd.)
  • Požadavek na potvrzení či vystavení podkladů jsou zpoplatněny dle individuální domluvy.

 

Dodací podmínky

 

1. Dodací lhůta

  • Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení.
  • Prodávající si vyhrazuje dodací lhůtu 0-10 týdnů z důvodu široké variability výrobků (jedná se o  případy na čalouněný nábytek či jiný sortiment, v době vánočních svátků či jiných důvodů, kdy výrobci a dodavatelé nejsou schopni odhadnout reálně dobu realizace).
  • Termíny dodání uvedené u jednotlivých položek jsou pouze informativního charakteru a nejsou závazné.
  • Po uskutečnění objednávky bude nejpozději následující pracovní den telefonicky kontaktováni a bude Vám sdělen předpokládaný termín dodání zboží.
  • V případě požadavku na expresní realizaci objednávky prosím kontaktujte naše pracovníky na tel. 724 888 180.
  • Nedodá-li prodávající zboží ve stanovené lhůtě 0-7 týdnů, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání jiném nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat odsouhlasení.

 

2. Dodávka zboží

  • Prodávající bude informovat kupujícího o dodávce zboží telefonicky, emailem, faxem před dodáním zboží.
  • Klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby či jejího většího objemu a váze, požádán o zálohu ve výši 20-30% z ceny zboží. Také z důvodu jejího individuálního připravení ve specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání .
  • Kupující je povinen zajistit si dostatečný počet osob na složení objednaného zboží, zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit odpovědné osobě (řidiči).
  • Podpisem faktury kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
  • Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
  • Kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit písemnou formou - mailem max. do 2 pracovních dnů ode dne doručení zboží.
  • Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
  • Nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.).
  • Odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.
  • Doprava, pokud zboží již bude vezeno (nakládá se minimálně den předem, kdy je klient kontaktován telefonicky a pokud se nedovoláme je zasílána SMS) bude účtováno znova, z důvodu zmařené dopravy,následného překládání řidičem a potřebné zbytečné vykládky (zboží do 5000kč - 290 kč ,nad 5000kč - 490 kč,v případě dopravy zdarma, je tato doprava již započítaná v ceně zboží a bude také nárokována a bude také nárokována viz předchozí informace).Tato částka bude také nárokována pokud zboží bude splňovat udávané parametry a nebude převzato. To neplatí v případě dodání poškozeného zboží.

 

3. Doplňková ustanovení

  • Zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnosti vozu.
  • Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech.
  • Naše firma je schopna zajistit připadnou vynášku zboží, která je zadána již při objednávce.
  • Zájem o vynášku či montáž je třeba uvést v poznámce při objednání zboží.
  • Po obdržení objednávky, vyrozumí prodávající kupujícího a předběžné kalkulaci.
  • Cena vynášky - individuálně dle zboží a místní dispozice
  • Zboží , u kterého je uváděno, že je skladem, může být i na externích skladech u dodavatelů .
  • Služba vynášky je doplňková, prodávající si vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
  • Montáž - cena po individuální domluvě 400,-kč/hodina/osoba.
  • Platba za vynášku či montáž se uskuteční bezprostředně po vykonaném úkonu.
  • Záloha slouží při neodebrání zboží k pokrytí nákladů na náklady vzniklé s zajištěním zboží , jeho uskladnění a manipulaci. Také na administrativní práci spojenou s realizací a ukončení objednávky.
  • Objednávka montáže a vynášky je závazná, bude-li tato služba odmítnuta při dovozu zboží, bude prodávající požadovat po kupujícím náklady spojené s odmítnutím.

 

Reklamační podmínky

 

Jak se vyhnout neoprávněné reklamaci

 

Ošetření čalouněného nábytku

  • životnost látky zvýšíte pravidelným ošetřováním a čištěním
  • prašnost nepůsobí příznivě na potahový materiál
  • přímé sluneční světlo škodí jak textilním vláknům, tak i barvám, proto se doporučuje používání závěsů , markýz a žaluzií, aby se zabránilo přímému slunečnímu záření
  • při čištění je nutné dodržovat postup předepsaný výrobcem čistících prostředků
  • vzniklé skvrny je nutné okamžitě odstranit
  • potahové látky ošetřujte, pouze k tomu určenými prostředky
  • skvrny netřete, pouze odsávejte čistým nejlépe bílým hadříkem
  • potahový materiál nečistěte kartáči s drsným povrchem
  • nepoužívejte při čištění benzinový čistič
  • chraňte potahový materiál před ostrými předměty
  • boční konstrukce opěradel není určena k sezení
  • rozkládací typy sedacích souprav nejsou určeny ke každodennímu spaní
  • Vadou k reklamaci potahových, dřevěných popřípadě dýhovaných materiálů není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl, u přírodních, textilních materiálů nejsou vadou drobné odchylky ve vzoru nebo barevném tónu, zejména u dodatečně objednaného zboží.
  • Výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
  • Výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti musíte mít vypodložené.
  • Důvodem k reklamaci nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance.
  • Dovozce si vyhrazuje práva na drobné odchylky v technologii prodávaného zboží.
  • Přirozené stárnutí potahového materiálu nebo koženky, usně , eko-kůže (různé projevy blednutí, popraskání , rozměrové změny, vytahání , tuhnutí , křehnutí) není vadou materiálu a nelze jej zaměňovat s jeho životností.
  • Vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy (potahové látky, kovové či dřevěné části) na výrobku .
  • Pro dlouhou životnost potahové látky nesmí být přímý kontakt lidské pokožky s povrchem potahové látky, postupné pronikání lidského potu, mastnot a nečistot při nadměrném pocení, pronikání nečistot, mastnot z lidských vlasů, znečištění povrchu potahové látky domácími zvířaty zbarvení a znečištění povrchu od oděvu uživatelů na nichž může být nedostatečně fixovaná barva, zbarvení a znečištění od přehozů a jiných odložených předmětů, poškrábání a protržení potahové látky různými předměty (klíče, boty, nýty, nehty, zdrhovadla), pády odřeniny a hrubé otřesy při stěhování, manipulaci a dopravě, poškození vnějšími vlivy - oheň, cigareta, zaplavení vodou .

 

Pro odstranění nečistot doporučujeme:

  • Slabý roztok mýdla, suché pěny - nejlépe speciální přípravky pro čalouněný nábytek (speciální prodejny , drogerie).
  • U těchto přípravků dodržujte návod na potahovou látku čistěte po směru vlasu (nikdy nečistit krouživými pohyby kartáčkem), neperte (větší množství vody může znehodnotit výrobek) nežehlete.

 

Ošetření dřevěného, dýhového a nábytku vyrobeného z lamina

  • výrobek nečistěte abrazivními prostředky, organickými rozpouštědly, či jinými agresivními chemikáliemi.
  • Nejste-li si jisti vhodností čistícího prostředku, pak jej neaplikujte !!

 

 

  • Výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
  • Prach z nábytku odstraňte čistou měkkou prachovkou, která nemá brusné účinky.
  • Čistění provádějte běžnými saponátovými prostředky s následným vytřením do sucha.
  • Provádějte občasnou kontrolou a dotažení všech šroubů a vrutů na výrobku - dosáhnete tak delší životnosti výrobků.
  • Při možné nerovnosti podlahy je nutno seřídit dveře vyrovnáním pomocí seřizovacích šroubů u závěsu dveří.
  • výrobky musí být ve vodorovné poloze a nerovnosti musí být vypodložené.
  • U výrobku s posuvnými dveřmi musí být skříň dána do vodováhy, což Vám zajistí lehký chod dveří.
  • Vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy.
  • Záruka se nevztahuje na vady výrobku, které vznikly běžným opotřebením, nevhodným uskladněním, vlastní přepravou, manipulací, neodbornou montáží u spotřebitele a nesprávným používáním.

 

Reklamační řád

 

1. Povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu.
  • Nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení, pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
  • Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah, stěn, nosnost podlah a stěn, vlhkost atd.).
  • Při zjištění závad na nábytku Vás žádáme, abyste nepokračovali v montáži, abychom mohli provést výměnu popř. reklamaci vadných dílů.
  • V  případě , že klient si nepřevezme reklamované zboží (klient je informován písemně mailem či sms) bude účtováno skladné ve výši: do 20kg - 200,-kč/měsíc, nad 20kg - 500-kč/měsíc.
  • Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží, pokud se nedohodnou jinak.
  • Kupující je povinen si po rozbalení zkontrolovat jednotlivé díly. V případě, že zjistí vadu má právo na uplatnění reklamace.
    Prodávající si vyhrazuje právo zamítnout reklamaci v případě, kdy klient objeví vady po neodborné montáži.
  • Kupující je povinen si po rozbalení a před montáží zkontrolovat jednotlivé díly.

 

2. Povinnosti prodávajícího

  • O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží.
  • Kupující bude vyrozuměn formou elektronické pošty, pokud se obě strany nedohodly jinak.
  • Reklamace bude vyřízena v co nejdříve možném termínu ke spokojenosti zákazníka, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
  • Nebude-li schopen prodávající dodržet zákonnou lhůtu bude včas informovat kupujícího k individuálnímu řešení reklamace.

 

3. Způsob vyřízení reklamace

Reklamaci je možno podat těmito způsoby:

  • Doporučeným dopisem na adresu prodávajícího: Václavovice, Vratimovská 618,739 35 včetně odeslání poškozeného zboží pro řádné posouzení oprávněnosti reklamace.
  • E-mailem
  • Dodáním reklamovaného zboží na naši pobočku Vratimovská 618,739 35 Václavovice

Kupující je povinen uvést a doložit k reklamaci:

  • Číslo objednávky
  • Kopie faktury
  • Vyplněný reklamační formulář
  • Výstižný popis závad zboží (pokud máte možnost, přiložte fotografii)
  • Montážní plánek se zaznačenými reklamovanými díly

 

4. Záruční podmínky

  • Záruční doba je 24 měsíců u všech výrobků, pokud není uvedeno jinak.
  • Záruční doba pro firmy a OSVČ je 6 měsíců u všech výrobků.
  • Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje.
  • Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • Poškozením zboží při manipulaci.
  • Reklamovat nelze drobné změny ve struktuře materiálu či barevné odlišnosti, které nemají vliv na užívání zboží a jsou drobného charakteru a evidentně nenarušují pevnost a vizuální stránku zboží.
  • Neodbornou montáží, zacházením či obsluhou nebo použitím výrobku, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
  • Používáním v podmínkách, které neodpovídají svými parametry uvedenými v dokumentaci.
  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.
  • Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,  stěn, nosnost podlah a stěn, vlhkost atd.).
  • Neposkytnutím zboží k vyřešení případné reklamace k posouzení a možnosti zboží dát do pořádku,na naši pobočku.
  • Zbo

 

5. Všeobecné podmínky

  • Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
  • Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční list.
  • Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem faktury při převzetí zboží.
  • Pokud zboží nepředává prodejce, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy kupující zboží přebírá od dopravce.
  • Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je ve faktuře a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný fakturu, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou či emailovou zprávu na adresu prodejny prodejci, který vyhotovil fakturu.
  • Pokud tak neučiní, tak mu hrozí, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.
  • Reklamace bude vyřízena v souladu s paragrafem 19 Zákona o ochraně spotřebitele.
  • U položek, kde je uvedená nulová kupní cena se jedná o zboží, které se naceňuje dodatečně dle požadavků klienta. Je to z důvodu velkého množství kombinací a potřebných upřesňujících informací, které jsou potřeba pro stanovení správné ceny. V tomto případě u těchto položek se nejedná o koupi, ale dotaz na cenu.V těchto případech si vyhrazujeme tuto objednávku nerealizovat.
 
 

 

Nákup na splátky