+420 724 888 180   Po - Pá 8:00 - 16:00

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

 

1. Všeobecná ustanovení

  • Zde uvedené obchodní podmínky vymezují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím internetového obchodu www.nabytek-pegas.cz , které jsou pro obě strany závazné.

 

2. Objednání zboží

  • Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká formálním potvrzením objednávky prodávajícím.
  • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem jako například písemně nebo telefonicky.
  • Objednávka se považuje za neplatnou v případě, že kupující tuto autorizaci požadovaným způsobem provést odmítne.
  • Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě chyby při typování ceny.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit cenu.
  • Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky internetového obchodu www.nabytek-pegas.cz kupující dává souhlas ke shromaždování a archivování osobních údajů a jeho nákupech od potvrzení objednávky prodávajícím začíná dodací lhůta.

 

3. Ceny a platby

  • Doprava před dům po celé ČR :
  •      u objedávky do  5000,- kč : - 250,-kč doprava,balné a manipulační poplatek  
  •      u objedávky nad 5000,- kč: - 450,-kč doprava,balné a manipulační  poplatek
  •      osobní odběr v Ostravě Hrabové (areál Tajga po předchzí domluvě 774 829 868) : Zdarma
  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Ceny uvedené na webových stránkách www.nabytek-pegas.cz jsou platné v okamžiku objednání.
  • Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti v prodejně prodávajícího nebo řidiči.
  • Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.
  • Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak.
  • V případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající neprodleně vrátí plnění, zálohu zákazníkovi dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (převodem, poštovním převodem).
  • Pokud u zboží je uvedena nulová cena,či jeví nezvykle nízkou cenu, vyhrazujeme si možnost objednávku nerealizovat, či případně se jedná o chybu importu cen. 

 

4. Cena komunikace

  • Cena komunikace při volání klientem na naši linku je cena tarifu klienta. Žádné poplatky nejsou účtovány

 

Způsoby úhrady zboží:

 

1. Převodem na účet:

  • Při platbě převodem na účet Vám nejprve vystavíme proforma fakturu, kterou Vám zašleme mailem.
  • Proforma faktura bude obsahovat veškeré iniciály a číslo účtu, na který uhradíte danou částku.
  • Klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby, požádán o zálohu ve výši 20-30 procent z důvodu jejího individuálního vychystání ve výrobě v specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání.
  • Tímto se jedná o smlouvu o dílo.

 

2. Platba hotově při převzetí zboží:

  • Při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.

 

3. Platba kartou při převzetí zboží:

  • Při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.

 

4. Platba kartou po zadání objednávky:

  • Platba kartou ihned po odeslání objednávky přes platební bránu.

  

5. Koupě zboží na splátky

  • internetový obchod www.nabytek-pegas.cz nabízí koupi zboží na splátky od společnosti Cetelem.

 

4. Záruka

  • Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li v on - line katalogu na webových stránkách www.nabytek-pegas.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců.
  • Pokud je zboží kupováno na firmu, záruka je 6 měsíců.
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami.
  • Při zjištění závad na nábytku, prosíme tento nábytek nemontovat - z důvodu možnosti reklamovat jednotlivé díly.
  • Místem uplatnění reklamace je viz. kontakty Václavovice,Vratimovská 618, 739 35

 

5. Vrácení zboží

  • Spotřebitel má právo podle Občanského zákoníku č. 40/1964 sbírky v aktuálním znění ustanovení § 53 odst. 7 a 10 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
  • Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum obdržení).
  • Před odesláním na naší adresu prosíme o zaslání (emailem či faxem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky.
  • Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete nám tímto zkvalitnit naše služby, děkujeme za pochopení.
  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením.
  • Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání.
  • V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
  • Prodávající uplatní právo na nutné náklady, zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
  • U zboží, které je zadáváno do výroby v provedení dle požadavku klinta: např barva, specifické rozměry, provedení strany výrobku, potahový materiál či jiné, se při zrušení objednávky klientovi vyúčtují již realizované náklady spojené s realizací objednávky či stáhnou ze zaslané zálohy.
  • Také u zboží, které takto bylo klientovi vyráběno na zakázku u výrobce a je již dodáno, se nevztahuje možnost vrácení peněz dle Občanského zákoníku §53, odstavce 8, bodu C, kdy se bere za to, že se jedná při koupi, o sjednání smlouvy na dílo, jakožto dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • V případě již smontovaného či použitého zboží je prodávající oprávněn kupujícímu ponížit vrácenou částku za zboží, jelikož vrácené zboží již nelze považovat za nové v původním stavu.
  • Zboží u kterého si zákazník objedná montáž naší společnosti již nelze vrátit ve 14-ti denní lhůtě, jelikož se jedná o smlouvu o dílo.
  • Dle paragrafu 1832 O.Z.informujeme,že dle odst.:(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy,vrátí mu podnikatel bez zbytečných odkladů,nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání,které od něho na základě smlouvy přijal.
  • Při odstoupení po 14 dnech si vyhrazujeme právo zboží nepřevzít či v případě individuálního souhlasu, částku krátit z důvodu kontroly stavu zboží a jeho kompletnosti, čas s převzetím zboží, jeho opětovné zaskladnění a potřebné další práce.
  • Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,stěn,nosnost podlah a stěn,vlhkost atd.).
  • Vrácení zboží na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny odesílateli.
 

6. Zboží

  • Potahové látky a barevné odstíny dřevěného nábytku se mohou lišit od skutečnosti (vlivem technických důvodu, nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.).
  • Prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu a dřeva v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.
  • Také při dvou dodávkách stejného barevného odstínu, různě v čase se může stát, že vlivem jiné šarže materiálů může být rozdíl v barvách a struktuře, což není možné ovlivnit a také reklamovat. 
  • Foto zboží je ilustrační a výrobce si vyhrazuje právo na modifikaci zboží
  • Dekorace není součástí výrobku.
  • Povolená tolerance rozměrů nábytku +-5%.

 

7. Informační oznámení (EET)

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu doklad o prodeji zboží.
  • Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

 

8. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
  • Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.
  • odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán.
  • Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262, odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením § 409 a následujícím.

 

Dodací podmínky

 

1. Dodací lhůta

  • Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení.
  • Prodávající si vyhrazuje dodací lhůtu 0-10 týdnů z důvodu široké variability výrobků (jedná se o vyjímečné případy na čalouněný nábytek v době vánočních svátků, kdy výrobci nejsou schopni odhadnout reálně dobu realizace).
  • Termíny dodání uvedené u jednotlivých položek jsou pouze informativního charakteru a nejsou závazné.
  • Po uskutečnění objednávky bude nejpozději následující pracovní den telefonicky kontaktováni a bude Vám sdělen předpokládaný termín dodání zboží.
  • V případě požadavku na expresní realizaci objednávky prosím kontaktujte naše pracovníky na tel. 724 888 180.
  • Nedodá-li prodávající zboží ve stanovené lhůtě 0-7 týdnů, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání jiném nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat odsouhlasení.

 

2. Dodávka zboží

  • Prodávající bude informovat kupujícího o dodávce zboží telefonicky, emailem, faxem před dodáním zboží.
  • Klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby, požádán o zálohu ve výši 20-30% z ceny zboží z důvodu jejího individuálního vychystání ve specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání .
  • Kupující je povinen zajistit si dostatečný počet osob na složení objednaného zboží, zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit odpovědné osobě (řidiči).
  • Podpisem faktury kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
  • Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
  • Kupující je povinen dodané zboží bezodkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit písemnou formou - mailem max. do 2 pracovních dnů ode dne doručení zboží.
  • Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
  • Nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.).
  • Odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.

 

3. Doplňková ustanovení

  • Zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnosti vozu.
  • Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech.
  • Naše firma je schopna zajistit připadnou vynášku zboží, která je zadána již při objednávce.
  • Zájem o vynášku či montáž je třeba uvést v poznámce při objednání zboží.
  • Po obdržení objednávky, vyrozumí prodávající kupujícího a předběžné kalkulaci.
  • Cena vynášky - 50,- Kč/ks á patro
  • Služba vynášky je doplňková, prodávající si vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
  • Montáž - cena po individuální domluvě 300,-kč/hodina/osoba.
  • Platba za vynášku či montáž se uskuteční bezprostředně po vykonaném úkonu.
  • Objednávka montáže a vynášky je závazná, bude-li tato služba odmítnuta při dovozu zboží, bude prodávající požadovat po kupujícím náklady spojené s odmítnutím.

 

Reklamační podmínky

 

Jak se vyhnout neoprávněné reklamaci

 

Ošetření čalouněného nábytku

  • životnost látky zvýšíte pravidelným ošetřováním a čištěním
  • prašnost nepůsobí příznivě na potahový materiál
  • přímé sluneční světlo škodí jak textilním vláknům, tak i barvám, proto se doporučuje používání závěsů , markýz a žaluzií, aby se zabránilo přímému slunečnímu záření
  • při čištění je nutné dodržovat postup předepsaný výrobcem čistících prostředků
  • vzniklé skvrny je nutné okamžitě odstranit
  • potahové látky ošetřujte, pouze k tomu určenými prostředky
  • skvrny netřete, pouze odsávejte čistým nejlépe bílým hadříkem
  • potahový materiál nečistěte kartáči s drsným povrchem
  • nepoužívejte při čištění benzinový čistič
  • chraňte potahový materiál před ostrými předměty
  • boční konstrukce opěradel není určena k sezení
  • rozkládací typy sedacích souprav nejsou určeny ke každodennímu spaní
  • Vadou k reklamaci potahových, dřevěných popřípadě dýhovaných materiálů není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl, u přírodních, textilních materiálů nejsou vadou drobné odchylky ve vzoru nebo barevném tónu, zejména u dodatečně objednaného zboží.
  • Výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
  • Výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti musíte mít vypodložené.
  • Důvodem k reklamaci nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance.
  • Dovozce si vyhrazuje práva na drobné odchylky v technologii prodávaného zboží.
  • Přirozené stárnutí potahového materiálu nebo koženky, usně , eko-kůže (různé projevy blednutí, popraskání , rozměrové změny, vytahání , tuhnutí , křehnutí) není vadou materiálu a nelze jej zaměňovat s jeho životností.
  • Vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy (potahové látky, kovové či dřevěné části) na výrobku .
  • Pro dlouhou životnost potahové látky nesmí být přímý kontakt lidské pokožky s povrchem potahové látky, postupné pronikání lidského potu, mastnot a nečistot při nadměrném pocení, pronikání nečistot, mastnot z lidských vlasů, znečištění povrchu potahové látky domácími zvířaty zbarvení a znečištění povrchu od oděvu uživatelů na nichž může být nedostatečně fixovaná barva, zbarvení a znečištění od přehozů a jiných odložených předmětů, poškrábání a protržení potahové látky různými předměty (klíče, boty, nýty, nehty, zdrhovadla), pády odřeniny a hrubé otřesy při stěhování, manipulaci a dopravě, poškození vnějšími vlivy - oheň, cigareta, zaplavení vodou .

 

Pro odstranění nečistot doporučujeme:

  • Slabý roztok mýdla, suché pěny - nejlépe speciální přípravky pro čalouněný nábytek (speciální prodejny , drogerie).
  • U těchto přípravků dodržujte návod na potahovou látku čistěte po směru vlasu (nikdy nečistit krouživými pohyby kartáčkem), neperte (větší množství vody může znehodnotit výrobek) nežehlete.

 

Ošetření dřevěného, dýhového a nábytku vyrobeného z lamina

  • výrobek nečistěte abrazivními prostředky, organickými rozpouštědly, či jinými agresivními chemikáliemi.
  • Nejste-li si jisti vhodností čistícího prostředku, pak jej neaplikujte !!

 

 

  • Výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
  • Prach z nábytku odstraňte čistou měkkou prachovkou, která nemá brusné účinky.
  • Čistění provádějte běžnými saponátovými prostředky s následným vytřením do sucha.
  • Provádějte občasnou kontrolou a dotažení všech šroubů a vrutů na výrobku - dosáhnete tak delší životnosti výrobků.
  • Při možné nerovnosti podlahy je nutno seřídit dveře vyrovnáním pomocí seřizovacích šroubů u závěsu dveří.
  • výrobky musí být ve vodorovné poloze a nerovnosti musí být vypodložené.
  • U výrobku s posuvnými dveřmi musí být skříň dána do vodováhy, což Vám zajistí lehký chod dveří.
  • Vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy.
  • Záruka se nevztahuje na vady výrobku, které vznikly běžným opotřebením, nevhodným uskladněním, vlastní přepravou, manipulací, neodbornou montáží u spotřebitele a nesprávným používáním.

 

Reklamační řád

 

1. Povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen dodané zboží bezodkladu prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu.
  • Nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení, pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
  • Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,stěn,nosnost podlah a stěn,vlhkost atd.).
  • Při zjištění závad na nábytku Vás žádáme, abyste nepokračovali v montáži, abychom mohli provést výměnu popř. reklamaci vadných dílů.

 

2. Povinnosti prodávajícího

  • O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží.
  • Kupující bude vyrozuměn formou elektronické pošty, pokud se obě strany nedohodly jinak.
  • Reklamace bude vyřízena v co nejdříve možném termínu ke spokojenosti zákazníka, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
  • Nebude-li schopen prodávající dodržet zákonnou lhůtu bude včas informovat kupujícího k individuálnímu řešení reklamace.

 

3. Způsob vyřízení reklamace

Reklamaci je možno podat těmito způsoby:

  • Doporučeným dopisem na adresu prodávajícího: Václavovice,Vratimovská 618,739 35 včetně odeslání poškozeného zboží pro řádné posouzení oprávněnosti reklamace.
  • E-mailem

Kupující je povinen uvést a doložit k reklamaci:

  • Číslo objednávky
  • Kopie faktury
  • Vyplněný reklamační formulář
  • Výstižný popis závad zboží (pokud máte možnost, přiložte fotografii)
  • Montážní plánek se zaznačenými reklamovanými díly

 

4. Záruční podmínky

  • Záruční doba je 24 měsíců u všech výrobků, pokud není uvedeno jinak.
  • Záruční doba pro firmy a OSVČ je 6 měsíců u všech výrobků.
  • Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje a zákazníkovi bude vystaven nový záruční list.
  • Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • Poškozením zboží při manipulaci.
  • Neodbornou montáží, zacházením či obsluhou nebo použitím výrobku, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
  • Používáním v podmínkách, které neodpovídají svými parametry uvedenými v dokumentaci.
  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.
  • Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,stěn,nosnost podlah a stěn,vlhkost atd.).

 

5. Všeobecné podmínky

  • Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
  • Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční list.
  • Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem faktury při převzetí zboží.
  • Pokud zboží nepředává prodejce, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy kupující zboží přebírá od dopravce.
  • Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je ve faktuře a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný fakturu, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou či emailovou zprávu na adresu prodejny prodejci, který vyhotovil fakturu.
  • Pokud tak neučiní, tak mu hrozí, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.
  • Reklamace bude vyřízena v souladu s paragrafem 19 Zákona o ochraně spotřebitele.
  • U položek, kde je uvedená nulová kupní cena se jedná o zboží, které se naceňuje dodatečně dle požadavků klienta. Je to z důvodu velkého množství kombinací a potřebných upřesňujících informací, které jsou potřeba pro stanovení správné ceny. V tomto případě u těchto položek se nejedná o koupi, ale dotaz na cenu.V těchto případech si vyhrazujeme tuto ojebávku nerealizovat.
 
 

 

 

Nákup na splátky