OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Všeobecná ustanovení
- Zde uvedené obchodní podmínky vymezují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím internetového obchodu www.nabytek-pegas.cz , které jsou pro obě strany závazné.
2. Objednání zboží
- Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká formálním potvrzením objednávky prodávajícím.
- Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem jako například písemně nebo telefonicky.
- Objednávka se považuje za neplatnou v případě, že kupující tuto autorizaci požadovaným způsobem provést odmítne.
- Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě chyby při typování ceny.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit cenu.
- Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky internetového obchodu www.nabytek-pegas.cz kupující dává souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů a jeho nákupech od potvrzení objednávky prodávajícím začíná dodací lhůta.
- Cena zboží je bez dekorací,spotřebičů, pevného vybavení interiérů.
3. Ceny a platby
- Doprava před dům po celé ČR :
- u objedávky do 5000,- kč : - 290,-kč doprava,balné a manipulační poplatek
- u objedávky nad 5000,- kč: - 480,-kč doprava,balné a manipulační poplatek
- osobní odběr v Ostravě Hrabové (areál Tajga po předchozí domluvě 774 829 868) : Zdarma
- dobírečné 35 kč (platba převodem Zdarma)
- -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Vzorníky zasíláme od 1.1.2020 na dobírku 500,- kč ke klientům, po výběru můžou být vráceny klientem také na dobírku 500,- kč, či při dodání zboží,kde bude tato částka odečtena,a klient ušetří cestu na poštu.
- Doprava, pokud zboží již bude vezeno (nakládá se minimálně den předem, kdy je klient kontaktován telefonicky a pokud se nedovoláme je zasílána SMS) bude účtováno znova, z důvodu zmařené dopravy,následného překládání řidičem,aby se dostal k následujícímu zboží,které je založeno a potřebné zbytečné vykládky.
- Ceny uvedené na webových stránkách www.nabytek-pegas.cz jsou platné v okamžiku objednání.
- Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti v prodejně prodávajícího nebo řidiči.
- Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.
- Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak.
- V případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající neprodleně vrátí plnění, zálohu zákazníkovi dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (převodem, poštovním převodem).
- V případě klientských objednávek a jejich vychystávání , může být účtován storno poplatek ve výši 10%, pokud bude objednávka stornována klientem, po jejím naskladnění od dodavatelů na náš sklad z důvodů vzniklých nákladů s uskladněním a realizací této objednávky.
- Pokud u zboží je uvedena nulová cena,či jeví nezvykle nízkou cenu, vyhrazujeme si možnost objednávku nerealizovat, či případně se jedná o chybu importu cen.
4. Cena komunikace
- Cena komunikace při volání klientem na naši linku je cena tarifu klienta. Žádné poplatky nejsou účtovány
Způsoby úhrady zboží:
1. Převodem na účet:
- Při platbě převodem na účet Vám nejprve vystavíme proforma fakturu, kterou Vám zašleme mailem.
- Proforma faktura bude obsahovat veškeré iniciály a číslo účtu, na který uhradíte danou částku.
- Klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby či objemnějšího charakteru, požádán o zálohu ve výši 20-30 procent z důvodu jejího individuálního vychystání ,ve výrobě ve specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání, či objemnějšího zboží pro přepravu.
- Tímto se jedná o smlouvu o dílo.
2. Platba hotově při převzetí zboží:
- Při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.
3. Platba kartou při převzetí zboží:
- Při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.
4. Platba kartou po zadání objednávky:
- Platba kartou ihned po odeslání objednávky přes platební bránu.
5. Koupě zboží na splátky
- internetový obchod www.nabytek-pegas.cz nabízí koupi zboží na splátky od společnosti Cetelem.
5. Záruka
- Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li v on - line katalogu na webových stránkách www.nabytek-pegas.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců.
- Pokud je zboží kupováno na firmu, záruka je 6 měsíců.
- Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami.
- Při zjištění závad na nábytku, prosíme tento nábytek nemontovat - z důvodu možnosti reklamovat jednotlivé díly.
- Místem uplatnění reklamace je viz. kontakty Václavovice,Vratimovská 618, 739 35
6. Vrácení zboží
- Spotřebitel má právo podle Občanského zákoníku č. 40/1964 sbírky v aktuálním znění ustanovení § 53 odst. 7 a 10 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
- Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum obdržení).
- Před odesláním na naší adresu prosíme o zaslání (emailem či faxem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky.
- Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete nám tímto zkvalitnit naše služby, děkujeme za pochopení.
- Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením.
- Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání.
- V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
- Prodávající uplatní právo na nutné náklady, zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
- U zboží, které je zadáváno do výroby v provedení dle požadavku klinta: např barva, specifické rozměry, provedení strany výrobku, potahový materiál či jiné, se při zrušení objednávky klientovi vyúčtují již realizované náklady spojené s realizací objednávky či stáhnou ze zaslané zálohy.
- Také u zboží, které takto bylo klientovi vyráběno na zakázku u výrobce a je již dodáno, se nevztahuje možnost vrácení peněz dle Občanského zákoníku §53, odstavce 8, bodu C, kdy se bere za to, že se jedná při koupi, o sjednání smlouvy na dílo, jakožto dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
- V případě již smontovaného či použitého zboží je prodávající oprávněn kupujícímu ponížit vrácenou částku za zboží, jelikož vrácené zboží již nelze považovat za nové v původním stavu.
- Zboží u kterého si zákazník objedná montáž naší společnosti již nelze vrátit ve 14-ti denní lhůtě, jelikož se jedná o smlouvu o dílo.
- Dle paragrafu 1832 O.Z.informujeme,že dle odst.:(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy,vrátí mu podnikatel bez zbytečných odkladů,nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání,které od něho na základě smlouvy přijal.
- Informace k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů:mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém,který při řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů,kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgánstátního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozic ipotřebné informace o alternativním postupu,kterým může spotřebitel spor řešit.Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů najdetena internetové adrese České obchodní inspekce:www.coi.cz
- Při odstoupení po 14 dnech si vyhrazujeme právo zboží nepřevzít či v případě individuálního souhlasu, částku krátit z důvodu kontroly stavu zboží a jeho kompletnosti, čas s převzetím zboží, jeho opětovné zaskladnění a potřebné další práce.
- Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,stěn,nosnost podlah a stěn,vlhkost atd.).
- Vrácení zboží na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny odesílateli.
7. Zboží
- Potahové látky a barevné odstíny dřevěného nábytku se mohou lišit od skutečnosti (vlivem technických důvodu, nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.).
- Prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu a dřeva v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.
- Také při dvou dodávkách stejného barevného odstínu, různě v čase se může stát, že vlivem jiné šarže materiálů může být rozdíl v barvách a struktuře, což není možné ovlivnit a také reklamovat.
- Foto zboží je ilustrační a výrobce si vyhrazuje právo na modifikaci zboží
- Dekorace není součástí výrobku.
- Povolená tolerance rozměrů nábytku +-5%.
8. Informační oznámení (EET)
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu doklad o prodeji zboží.
- Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
9. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
- Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.
- odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán.
- Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262, odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením § 409 a následujícím.
- Termíny realizace uváděné u zboží jsou pouze informativního charakteru a jsou upřesňovány telefonicky (na přání je termín potvrzen písemně) a nejsou závazné, protože dostupnosti u momentálně 15000 položek a mnoha výrobců a dodavatelů se průběžně mohou měnit a není reálné je vždy zajistit.
- Klient nemůže reklamovat věci,které neuvádíme a pouze si dané informace vyvozuje (např u zboží je uváděn barevný odstín s názvem stříbrný či stříbrná, neznamená že je ze stříbra , atd.)
- Požadavek na potvrzení či vystavení podkladů jsou zpoplatněny dle individuální domluvy.
Dodací podmínky
1. Dodací lhůta
- Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení.
- Prodávající si vyhrazuje dodací lhůtu 0-10 týdnů z důvodu široké variability výrobků (jedná se o případy na čalouněný nábytek či jiný sortiment, v době vánočních svátků či jiných důvodů, kdy výrobci a dodavatelé nejsou schopni odhadnout reálně dobu realizace).
- Termíny dodání uvedené u jednotlivých položek jsou pouze informativního charakteru a nejsou závazné.
- Po uskutečnění objednávky bude nejpozději následující pracovní den telefonicky kontaktováni a bude Vám sdělen předpokládaný termín dodání zboží.
- V případě požadavku na expresní realizaci objednávky prosím kontaktujte naše pracovníky na tel. 724 888 180.
- Nedodá-li prodávající zboží ve stanovené lhůtě 0-7 týdnů, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání jiném nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat odsouhlasení.
2. Dodávka zboží
- Prodávající bude informovat kupujícího o dodávce zboží telefonicky, emailem, faxem před dodáním zboží.
- Klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby či jejího většího objemu a váze, požádán o zálohu ve výši 20-30% z ceny zboží. Také z důvodu jejího individuálního připravení ve specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání .
- Kupující je povinen zajistit si dostatečný počet osob na složení objednaného zboží, zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit odpovědné osobě (řidiči).
- Podpisem faktury kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
- Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
- Kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit písemnou formou - mailem max. do 2 pracovních dnů ode dne doručení zboží.
- Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
- Nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.).
- Odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.
- Doprava, pokud zboží již bude vezeno (nakládá se minimálně den předem, kdy je klient kontaktován telefonicky a pokud se nedovoláme je zasílána SMS) bude účtováno znova, z důvodu zmařené dopravy,následného překládání řidičem a potřebné zbytečné vykládky (zboží do 5000kč - 290 kč ,nad 5000kč - 490 kč,v případě dopravy zdarma, je tato doprava již započítaná v ceně zboží a bude také nárokována a bude také nárokována viz předchozí informace).Tato částka bude také nárokována pokud zboží bude splňovat udávané parametry a nebude převzato. To neplatí v případě dodání poškozeného zboží.
3. Doplňková ustanovení
- Zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnosti vozu.
- Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech.
- Naše firma je schopna zajistit připadnou vynášku zboží, která je zadána již při objednávce.
- Zájem o vynášku či montáž je třeba uvést v poznámce při objednání zboží.
- Po obdržení objednávky, vyrozumí prodávající kupujícího a předběžné kalkulaci.
- Cena vynášky - 50,- Kč/ks á patro
- Služba vynášky je doplňková, prodávající si vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
- Montáž - cena po individuální domluvě 400,-kč/hodina/osoba.
- Platba za vynášku či montáž se uskuteční bezprostředně po vykonaném úkonu.
- Záloha slouží při neodebrání zboží k pokrytí nákladů na náklady vzniklé s zajištěním zboží , jeho uskladnění a manipulaci. Také na administrativní práci spojenou s realizací a ukončení objednávky.
- Objednávka montáže a vynášky je závazná, bude-li tato služba odmítnuta při dovozu zboží, bude prodávající požadovat po kupujícím náklady spojené s odmítnutím.
Reklamační podmínky
Jak se vyhnout neoprávněné reklamaci
Ošetření čalouněného nábytku
- životnost látky zvýšíte pravidelným ošetřováním a čištěním
- prašnost nepůsobí příznivě na potahový materiál
- přímé sluneční světlo škodí jak textilním vláknům, tak i barvám, proto se doporučuje používání závěsů , markýz a žaluzií, aby se zabránilo přímému slunečnímu záření
- při čištění je nutné dodržovat postup předepsaný výrobcem čistících prostředků
- vzniklé skvrny je nutné okamžitě odstranit
- potahové látky ošetřujte, pouze k tomu určenými prostředky
- skvrny netřete, pouze odsávejte čistým nejlépe bílým hadříkem
- potahový materiál nečistěte kartáči s drsným povrchem
- nepoužívejte při čištění benzinový čistič
- chraňte potahový materiál před ostrými předměty
- boční konstrukce opěradel není určena k sezení
- rozkládací typy sedacích souprav nejsou určeny ke každodennímu spaní
- Vadou k reklamaci potahových, dřevěných popřípadě dýhovaných materiálů není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl, u přírodních, textilních materiálů nejsou vadou drobné odchylky ve vzoru nebo barevném tónu, zejména u dodatečně objednaného zboží.
- Výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
- Výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti musíte mít vypodložené.
- Důvodem k reklamaci nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance.
- Dovozce si vyhrazuje práva na drobné odchylky v technologii prodávaného zboží.
- Přirozené stárnutí potahového materiálu nebo koženky, usně , eko-kůže (různé projevy blednutí, popraskání , rozměrové změny, vytahání , tuhnutí , křehnutí) není vadou materiálu a nelze jej zaměňovat s jeho životností.
- Vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy (potahové látky, kovové či dřevěné části) na výrobku .
- Pro dlouhou životnost potahové látky nesmí být přímý kontakt lidské pokožky s povrchem potahové látky, postupné pronikání lidského potu, mastnot a nečistot při nadměrném pocení, pronikání nečistot, mastnot z lidských vlasů, znečištění povrchu potahové látky domácími zvířaty zbarvení a znečištění povrchu od oděvu uživatelů na nichž může být nedostatečně fixovaná barva, zbarvení a znečištění od přehozů a jiných odložených předmětů, poškrábání a protržení potahové látky různými předměty (klíče, boty, nýty, nehty, zdrhovadla), pády odřeniny a hrubé otřesy při stěhování, manipulaci a dopravě, poškození vnějšími vlivy - oheň, cigareta, zaplavení vodou .
Pro odstranění nečistot doporučujeme:
- Slabý roztok mýdla, suché pěny - nejlépe speciální přípravky pro čalouněný nábytek (speciální prodejny , drogerie).
- U těchto přípravků dodržujte návod na potahovou látku čistěte po směru vlasu (nikdy nečistit krouživými pohyby kartáčkem), neperte (větší množství vody může znehodnotit výrobek) nežehlete.
Ošetření dřevěného, dýhového a nábytku vyrobeného z lamina
- výrobek nečistěte abrazivními prostředky, organickými rozpouštědly, či jinými agresivními chemikáliemi.
- Nejste-li si jisti vhodností čistícího prostředku, pak jej neaplikujte !!
- Výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
- Prach z nábytku odstraňte čistou měkkou prachovkou, která nemá brusné účinky.
- Čistění provádějte běžnými saponátovými prostředky s následným vytřením do sucha.
- Provádějte občasnou kontrolou a dotažení všech šroubů a vrutů na výrobku - dosáhnete tak delší životnosti výrobků.
- Při možné nerovnosti podlahy je nutno seřídit dveře vyrovnáním pomocí seřizovacích šroubů u závěsu dveří.
- výrobky musí být ve vodorovné poloze a nerovnosti musí být vypodložené.
- U výrobku s posuvnými dveřmi musí být skříň dána do vodováhy, což Vám zajistí lehký chod dveří.
- Vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy.
- Záruka se nevztahuje na vady výrobku, které vznikly běžným opotřebením, nevhodným uskladněním, vlastní přepravou, manipulací, neodbornou montáží u spotřebitele a nesprávným používáním.
Reklamační řád
1. Povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu.
- Nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení, pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
- Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,stěn,nosnost podlah a stěn,vlhkost atd.).
- Při zjištění závad na nábytku Vás žádáme, abyste nepokračovali v montáži, abychom mohli provést výměnu popř. reklamaci vadných dílů.
- V případě , že klient si nepřevezme reklamované zboží (klient je informován písemně mailem či sms) bude účtováno skladné ve výši: do 20kg - 200,-kč/měsíc, nad 20kg - 500-kč/měsíc.
- Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží, pokud se nedohodnou jinak.
- Kupující je povinen si po rozbalení zkontrolovat jednotlivé díly. V případě, že zjistí vadu má právo na uplatnění reklamace.
Prodávající si vyhrazuje právo zamítnout reklamaci v případě, kdy klient objeví vady po neodborné montáži. - Kupující je povinen si po rozbalení a před montáží zkontrolovat jednotlivé díly.
2. Povinnosti prodávajícího
- O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží.
- Kupující bude vyrozuměn formou elektronické pošty, pokud se obě strany nedohodly jinak.
- Reklamace bude vyřízena v co nejdříve možném termínu ke spokojenosti zákazníka, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
- Nebude-li schopen prodávající dodržet zákonnou lhůtu bude včas informovat kupujícího k individuálnímu řešení reklamace.
3. Způsob vyřízení reklamace
Reklamaci je možno podat těmito způsoby:
- Doporučeným dopisem na adresu prodávajícího: Václavovice,Vratimovská 618,739 35 včetně odeslání poškozeného zboží pro řádné posouzení oprávněnosti reklamace.
- E-mailem
- Dodáním reklamovaného zboží na naši pobočku Vratimovská 618,739 35 Václavovice
Kupující je povinen uvést a doložit k reklamaci:
- Číslo objednávky
- Kopie faktury
- Vyplněný reklamační formulář
- Výstižný popis závad zboží (pokud máte možnost, přiložte fotografii)
- Montážní plánek se zaznačenými reklamovanými díly
4. Záruční podmínky
- Záruční doba je 24 měsíců u všech výrobků, pokud není uvedeno jinak.
- Záruční doba pro firmy a OSVČ je 6 měsíců u všech výrobků.
- Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
- V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje a zákazníkovi bude vystaven nový záruční list.
- Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.
Nárok na uplatnění záruky zaniká:
- Poškozením zboží při manipulaci.
- Neodbornou montáží, zacházením či obsluhou nebo použitím výrobku, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
- Používáním v podmínkách, které neodpovídají svými parametry uvedenými v dokumentaci.
- Zboží bylo poškozeno živly.
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.
- Za důvod ke vrácení se nepovažuje v rámci reklamace, nevhodně připravený či nevhodný prostor pro instalaci zboží (rovina podlah,stěn,nosnost podlah a stěn,vlhkost atd.).
- Neposkytnutím zboží k vyřešení případné reklamace k posouzení a možnosti zboží dát do pořádku,na naši pobočku.
5. Všeobecné podmínky
- Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
- Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční list.
- Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem faktury při převzetí zboží.
- Pokud zboží nepředává prodejce, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy kupující zboží přebírá od dopravce.
- Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je ve faktuře a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný fakturu, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou či emailovou zprávu na adresu prodejny prodejci, který vyhotovil fakturu.
- Pokud tak neučiní, tak mu hrozí, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.
- Reklamace bude vyřízena v souladu s paragrafem 19 Zákona o ochraně spotřebitele.
- U položek, kde je uvedená nulová kupní cena se jedná o zboží, které se naceňuje dodatečně dle požadavků klienta. Je to z důvodu velkého množství kombinací a potřebných upřesňujících informací, které jsou potřeba pro stanovení správné ceny. V tomto případě u těchto položek se nejedná o koupi, ale dotaz na cenu.V těchto případech si vyhrazujeme tuto objednávku nerealizovat.